Sunday, December 12, 2010

Bertemu kembali...

Assalamualaikum....
Pertamanya,saya ingin panjatkan seribu kali kesyukuran kepada Allah S.W.T. atas kurnianNya.Akhirnya,saya dipertemukan dengan sahabat saya yang tercinta,Che Nur Hasanah binti Che Hussian setelah empat tahun kami berpisah.Pertemuan yang bertempat di rumahnya,Bangi ternyata amat indah.Selama ini terlalu banyak dugaan untuk bertemu dengannya.Rupa-rupanya Allah nak kurniakan satu pertemuan yang begitu indah.Empat tahun Allah bagi saya bersedia untuk itu.Baiknya Allah....Alhamdulillah...Thank you Allah..

Harapan saya,semoga persahabatan ini kekal buat selamanya dan diterima sebagai satu ibadah......
Buat Che Nur,ketahuilah temanku.....
Ain mencintai dan sangat menyayangi Che nur....
Che Nur permata antara kaca yang sentiasa mengerdipkan kilauan..
Yang mampu memberi sinaran..
Tika Ain hampir ditelan kegelapan dalam kehidupan....
Syukran for the gift of
PERSAHABATAN.....
LUV YOU COZ ALLAH....

0 comments:

Post a Comment